Game Day

Dagens match är avklarad och slutade med vinnst till oss! Härligt är det. men jag kan inte låta bli att åter upprepa ett citat jag hade här på bloggen för ett tag sedan det lyder som följer:
Vem som helst kan bli arg - det är lätt. Men att bli arg på rätt person och lagom mycket, vid rätt tillfälle, av rätt anledning och på rätt sätt - det är inte lätt". (Aristotoles)
Nej det är inte lätt men man kan väl försöka! Eller?

Jaja nu ska jag släppa det blir bara arg annars. Nu ska jag istället krypa till kojs för i morgon blir det träning 8.00 och sen projektarbete. Har ju suttit och skrivit klart det mesta behöver bara fin lira på en del i morgon. Känns ändå skönt!

Det är ett bra tagsedan jag hade den blåa tröjan nu! Känns ändå ganska bra måste jag säga =)

Puss Puss♥

Kommentarer
Skrivet av: Friida

skit i sånna människor, du är gryymm ska du veta!! :D

2010-02-27 @ 14:49:22
URL: http://fridael.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0