Telefon j*vel!

Nu lever min telefon sitt helt egna liv kan jag ju säga. Den stänger av sig / slår på sig själv när den känner för det. Ibland så slutar pekskärmen att fungera vilket är lite lätt irriterande. Klockan går lite som den själv vill vilket inte heller är så himmla roligt. Därför har jag nu skrivit ner de viktigaste nummren på ett papper och alderless strax beger jag mig till affären där telefonen köpter för att lämna in den på lagning. Kan ju hoppas på att man får en helt nu i stället (a) Haha.

Just det höll på att glömma att utgången till hörlurarna inte har funkat sen i sommras :P



Nu blir det lunch iaf.
Puss

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0