Måndag 30/8-10 part 2

Om jag tog sovmorgon igår så e det inget emot vad jag gjorde idag! GGick inte upp för än lite efter 12 :P Men det var verkligen gött! Imorgon får jag se till att gå upp tidigere för kl 13 ska jag träffa min Frida i stan =) Har inte träffat henne sen studenten typ s kommer bli riktigt roligt :D



Har inte hänt mycket idag annars. Träffade Lollo och Nova en korttis innan de skulle till Lassaretet båda två, haah bra tajmimg där :D

Kännde mig (och gör forfarande det nu) krasslig på efter middagen, Ont i hallsen och snuvig, så stannade hemma ifrån träningen idag. Får ta nya tag på Torsdag för i morgon e det inventering på hemköp som gäller så ingen träning då!

Tror att det e dax för mig att göra slag i saken och köpa en system kamera :O haha, har alltid viljat ha en så nu e det nog på tiden(A)


Kommentarer
Skrivet av: Fiie

Åh, ge fridisen en bamse bamse kram ifrån mig och ha det super mysigt =) <3

2010-08-30 @ 22:22:51
URL: http://guldfiia.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0