Det var ett tag sedan!

I Söndags sågade vi ner ett träd här hemma. resultatet blev kanon bra förutom att telefon ledingen följde med ner den också! så nu är jag utan internett och lär vara det ett tag fram över... Just nu lånar jag Sofies bredband så har friheten att gå in på FB, blogga och surfa runnt i aänhet ett litet tag. Man inser verkligen hur beroende man är av internett nu för tiden när man sj inte har tillgång till det.

Som ni förstår så har jag Fiie här hos mig idag vilket e jätte mysigt :D Ska bli ricktigt nice med lite grey's ikväll(A)

Men nu vet ni iaf varför jag inte bloggar om det inte skulle lösasig mirakulöst fort.

Och just det. har ju glömt att säga glad påsk till alla så få väl göra det nu =) GLAD PÅSK på er;)

Puss Puss♥

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0