Torsdag v.39 del 2




God kväll!

E påväg hem från träningen nu. Fick skjutts av Johanna Både ifrån syrran till träningen och ifrån träningen till Centralen idag =) Riktigt gött (A) Mindre gött är att det gick svin dåligt. Varför kan vi ta en annan gång om det nu är någon som vill veta... I vilket fall så blir det inte SM steg 1 för min del =( Hade ju inte räknat med det heller men man hoppas ju ändå. SM steg 1 spelas för våran del i POTATIS STADEN, Alingsås, på lördag. Tänkte dra upp och kolla på mina flickor när dom spelar. Hoppas på 2 vinnster, både mot AHK och mot IKS. Ladda flickor ;)

I morgon är det Cooper på Angeredsvallen, jag är ju peppad som vanligt, höhö, not! Får väl ta rygg på majsan för att få en riktigt bra tid ;) Ne men ska iaf springa bättre än förra gången.
Nu orkar jag inte skriva mer, ska istället ta å deppa lite...



Snart ska jag bli go å glá igen...

Puss och Kram♥♥♥



Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0