Torsdag v.37




Godmorgon!

Solen skiner och jag sitter som vanligt på bussen in till stan.
Börjar inte för än vid 10.00 så har gott om tid på mig =)
Känns skönt att inte behöva stressa.

Nu på morgonen blir det UF.
Vi har endel saker att prata om som behöver lösas fort!
Hoppas verkligen att vi fixar detta så smidigt som mojligt. Det vore verkligen dummt om något gick snett i nuläget!
Detta fixar vi flickor. Det vet jag!

Efter UF blir det Lunch, hoppas på ngt gott ^^

Sista lektionen för dagen blir Idrotts psykologi! väldigt intressant kurs =)
Får väl se om stefan orkar med oss idag ;)

Så då vet ni vad jag ska ha för mig fram til kl 15 ungefär.
Uppdaterar senare ;)

Nu ska jag kika runnt lite och se om jag hittar ngt roligt innan det blir dax att hoppa av bussen...


Puss och Kram
//EmmaGumman



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0