Torsdag v.36



Hejsan svejsan =)

Nu sitter jag på bussen och är påväg till skolan.
Börjar 10.00 men tror inte att jag kommer hinna för bussen är sen!
Hoppas at jag inte kommer allt för sent bara, har ju UF nu så det vore bra å få gjort så mycket som möjligt.

Måste även komma ihåg att prata med Mathilda och David om projektarbetet.


Förreste så är jag glad idag =)
Ringde nämligen till parkeringsbolaget i gbg och fick prata med en jätte trevlig dam.
Jag förklarade vad som hade hännt med min parkeringsbiljett.
Efter som jag inte hade någon anmärkning innan så kunde hon stryka denna bara om jag skickade in min parkerings biljett, å det ska jag naturligtvis göra =)

Dessutom så påvägen till bussen träffade jag Louise som jag inte träffat på jättelänge.
Hoppas verkligen att vi kan leka snart ^^

Snart dax att hopa av bussen och byta till spårvagn<3

Tror nog att jag skriven mer lite senare typ efter när syrran har träning i Heidhallen eller så*=)

Puss Och Kram På Er
//EmmaGumman




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0