Tisdag v.40




Vilken seeg dag!

Började 8.00 och hade idrott och hälsa, då var det först genomgång av provet som vi skrev förra veckan. Det blev ett VG precis som jag trodde att det skulle bli.

Senare var det ju som vanligt på tisdagar dax för en håltimman på ca 3,5 timma. Innan Naturkunskapen började. vi hade redovisningar och jG RITADE PÅ TAVLAN HUR SKOGEN HAR BILDATS. tOG KORT PÅ DEN MEN HAR INGEN KORTLÄSARE MED MIG NU SÅ LÄGGER UPP DEN EN ANNAN DAG :D
oj nu blev det visst CAPS men orkar verkligen inte skriva om , haha.

Nu ska jag iaf ta mig lite att äta så att jag orkar träna, 20.00-22.00 i heidhallen.

Ses...

Puss och Kram
//EmmaGumman♥




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0