Tisdag v.39




Gott folk. detta skulle egentligen vart producerat i gårkväll, men plötsligt slutade min internett uppkoppling att funger så ni får det nu istället.(A)




Jag dör så trött jag är...

Inte för att träningen var så jobbig men jag sover så lite. Det blir aldrig att jag kommer i säng i tid :S
Det e verkligen inte bra. I morse fick jag näsblod bara sådär. Jag tror att det beror på min sömn brist. Jag skulle ju vart iväg tidigt på morgonen,Kl 06.30 men det gick ju inte för då hade jag blodat er hela bussen:S Denna morgonen skulle jag nämligen skriva prov kl 8. Men istället så beslöt jag mig för att åka in 2 timmar senare för att göra provet med den andra gruppen istället för att stressa och komma sent.

Sagt och gjort. Jag kom till skolan vid 10 tie och skrev provet. Förövrigt var det Anatomi. Provet gick nog ganska bra. E tyvär gaska så säker på att jag missar MVG men ska nog fixa ett hyfsat bra VG.

Ne nu ska jag verkligen sova!

Puss och kram på er
//EmmaGumman




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0