Tisdag v.38




God Kväll!

Är anska nyss hemkommen ifrån gbg.
Har vart och kollatr på Elitserie premiären, BK Heid - Kärra HF
Denna match vann Kärra HF(Nykommling i elitserien) med 26-24.
Jag kan ju inte påstå att det var den bästa atchen jag sett, däremot var den mycket spännande.

Tidigare under dagen har jag vart och fikat med Sofie. Drog en sväng till Frank´s Coffe.
Drog sedan vidare till Hisingen mha Älvsnabben
Orkar inte skriva så mycket men här kommer lite bilder =)







Puss och Kram på er
//EmmaGumman





Kommentarer
Skrivet av: Fiie

Jag snor lite bilder av dig ;) Puss <3

2009-09-15 @ 23:01:23
URL: http://guldfiia.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0