Söndag v.39




God morgon, eller snarare middag kanske?!

I natt lyckades jag naturligtvis med att somna framför TVn. Mamma sa noga till mig att jag inte skulle göra det men det e ju det som är så typiskt. Säger ngn till dig att inte göra en sak så blir det ju exakt det man gör istället...

I vilket fall så var Dödligt Vapen 4 bra, som vanligt(A).

IIag blir det en sväng till GBG. pappa ska kolla på skjortor och sean ska vi kolla på BK Heid- Borås HK i Heidhallen. Det är serie premiär för herrarna, så det ska bli riktigt roligt att se vad dom går för =) Match start 16.15



Nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag läsa lite i min engelska bok så att jag kan göra läxan tills onsdag :P



Ses sen vet jag...

Puss Puss ♥



Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0