Onsdag v.38




Gud vad tiden går fort!
Ännu en Onsdag är kommen och snart också förbi. Ändå har jag inte gjort sådär hemskt mycket nytta under de dagar som paserat sedan förra Onsdagen.
I vilket fall så börjar jag få lite panik på att Naturkunskaps uppgiften som ska vara klar absolut senast på Söndag inte ens är på börjad. :S Det ska nog lösa sig men det känns ändå lite jobbigt.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att MallanBrallan, Fridisen och Tilldutt ska sluta sin lektion så att jag kan åka med dom till stan sen. Trevligt värre!

Så just nu sitter jag uppe på UF och jobbar lite med våran Marknadsundersökning och lyssnar på Musik.

Just nu Rullar denna På YouTube:


Mycket bra låt som här fram förs av ett mycket bra band =)

Ska försöka få gjort lite nytta nu men hörs i kväll...

Puss och Kram På Er
//EmmaGumman




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0