Måndag v.39




God morgon/förmiddag!

Är åter igen på min kära buss påväg in till stor stan =)
Har lite ont i huvudet ideg, inte så sköt :S
Har även ont på hälarna efter gårdagens match, mina fötter har namligen inte blivit kompisar med mina nya skor än... Hoppas på att det ska gå bra att träna ikväll ändå.
Nu på morgonen tänkte jag köra i gymmet istället för att vara med i hallen. Känner att det var längesedan ag visade mig där nu.

I vilket fall så kan jag berätta för er att min eftermiddag/kväll kommer bestå av plugg till ca 80% resten kommer jag att vara på träningen. Har nämligen prov i morgon på Anatomi. Jag gilar ämnet men jag gillar inte at ha prov ;)

Ses sen...
Puss Och Kram På Er
//EmmaGumman




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0