Lördag v.38




God middag!?

E verkligen slö idag. Behöver städa, plugga och åka till liseberg för att Prova ut honungs smaker :P
Som tur är får jag låna bilen till Götet så slipper åka 2 timmar innan jag ska vara där (A)

Igår kollade jag på en av världens bästa filmer - Dirty Dancing!
SVT sände den till minne av Patric Swayze vilket var mycket bra av dom enligt mig.
Tråkigt att en så underbar människa ska gå bort så tidigt.












Precis när filmen var slut reagerade jag på att det såg konstigt ut när jag kollade ut genom fönstret.
Det var liksom som en tjock dimma trotts att det var stjärnklart på himmeln.
Plöttsligt körde det dessutom förbi massa bilar i full fast-Polisbilar.
Jag och mamma vart ju naturligt vis tvundna att gå ut och kolla vad det var men det var inget som syntes ifrån oss. Träffade en granne som oxå undrade vad det var. Efter mycket funderingar så beslöt vi oss för att gå hem. Väl hemma så gick jag in på Bt.se och då stog det: Uthus brinner i Skene.

Nu ska jag städa lite innan jag beger mig til liseberg med Ida och Fridisen<3

Puss och Kram på er
//EmmaGumman




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0