Torsdag v.40




God morgon!

Än en gång måste jag bara poängtera att Jag fick lämnat in Naturkunskaps uppgiften i tid i går trotts allt. Jag la upp den i mappen på fronter kl 23.54 och mappen stängde 23.59! Men värst av alla var nog ändå Ebba. Hon lämnade in sin 23.58! Snack om att det var på håret.. haha.

Greys Anatomy strtade igår =) det e ju bara så bra!
Men vad hemskt att George dog! Snyfft.

Jag har äntligen hittat Matt Nathanson på spotify =) I like!

Ses sen nu ska jag snart hoppa av bussen så måste dra nu.  Hoppas på en slapp dag i skolan :P

Puss och Kram
//EmmaGumman♥




Kommentarer
Skrivet av: Linn

Det är så man gör med arbeterna på aspero ;) lämnar in dom i sissta sekund och det räcker med G i betyg ;)

ha det så bra

2009-10-05 @ 00:13:13
URL: http://nyaistan.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0