Tisdag v.44




Idag ska jga städa på mitt rum, jag e inte det minsta taggad vill jag lova. men det e faktist nödvändig, tyvär. Jag kanske till och med tar före och efter bilder för att ni ska få se resultatet. Men bara kanske.

Igår på träningen var det löpning som stod på schemat. Tråkigt! Gick väl ganska bra förutom att mina vader inte pallar alla backar som e i rudalen. Så jag sprang runnt planerna istället för el ljusspåret. Gickjättebra ända tills jag snubblar på ett litet järn rör som sticker upp ur marken. Jag faller pladdask på magen, måste sett riktigt roligt ut, haha. Fick ett litet sår på knäet men inget allvarligt =)

Idag slipper vi iaf att åka in till träningn för vi har egenträning idag. Mycket skönt. Det betyder att jag drar till gymmet litesenare för att biffa ;) haha.

Jaja nu väntar mitt rum på mig *suck*

Hörs sen! Puss Puss♥





Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0