Tisdag v.44 del 2




Tjosan igen!

Jag har vart ute å sprungit en sväng nu istället för gymmet. Dra nog dit imorgon istället (A) Städningen har jag ju inte heller kommit särskillt lång med. Får bli imorgon istället, haha hoppas jag. Iof har jag funderingar på att gå på bio i morgon... Någon som e sugen???

Nu ska jag ringa och prata med min älskade Mallan Brallan<3 hon drar nämligen till turkiet i morgon utan mig =( Får se vad hon har på hjärtat idag =)


Jag och min älskade Mallan<3

Skriver sen (A)

Puss Puss





Kommentarer
Skrivet av: Mallan Brallan

naaw, emmagumman :) kommer sakna dig, men vi ses snart igen! <3<3

2009-10-27 @ 20:35:09

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0