Söndag v.42




Bak och plugg dag!

Det förstnämnda är ju något roligt men det anndra lyckas jag ju alltid skjuta upp tills det absolut sissta sekund, så det blir ju tråkigt vad det än är..

Nu e kakan färdig =) mmmm vad go den blev =)



Så efter att ha ätit en bit av mina goda Brownies som ni hitta peceptet på här, så har det nu blivit dax att göra en inlämning om Kalla Kriget. Nej jag är inte det minsta peppad!

Men jag ska inte klaga för jag är iaf inte skadad  som min Johanna är. Igår på matchen med mindre än 5 minuter kvar så skadade hon sig nämligen =( fästena till baksida lår är mycket uttänjda och hon har en rejäl bristning =( Detta bettyder inte bara att Johanna blir borta från handbollen ett ta utan även att det inte blir till å kolla på herrarnas match då hon ligger hemma i sin soffa. Får hoppas att dom klarar sig utan vårt stöd (a)



Bli bra igen gumman<3



Nu Plugg ...

Puss Puss♥




Kommentarer
Skrivet av: fridisen

åå va goda brownie :D nu hoppas jag innerligt att emms har med sig en till mig imorgon!! <3<3<3<3 PUSS

2009-10-18 @ 15:29:07
URL: http://fridael.blogg.se/
Skrivet av: Mallan Brallan

Jag baka sånna nyss :D:D

2009-10-18 @ 18:38:05
Skrivet av: Johanna :)

söt du är gumman <3 ska försöka komma ner på torsdags träningen och kramas med er iallfall, lär inte klara det innan men kanske, hoppas på en brownie bit då alltså ;) såg sjukt gott ut :D <3

2009-10-18 @ 21:55:56

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0