Söndag v.41




Hej!

Går kvällen var mycket trevlig. Det blev bastu exrem! Ni som inte provat  det tycker jag ska göra det =)
Maten och tårtan var även den mycket god =)
Tack Lollo och Grattis än en gång


Idag var det match, Bk Heid 2 - Partille Vallhamra. Vi vann ganska övertygande med hela 30-10 !!! Jag är nöjd med min insatts, fick spela 58 minuter(en 2:a fick jag). Mestadel spelade jag på höger nio men fick även göra ett inhopp på mitt sex! Även där gjorde jag mål =) Bra jobbat tjejer! Nu fortsätter vi såhär =)


Fel tröjja men ändå (a)

Puss Puss♥






Kommentarer
Skrivet av: Lina

Emma! Ring mamma och säg att min mobil inte fungerar! Du var grym igår =) Kram

2009-10-12 @ 07:37:34
URL: http://linaverra.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0