Onsdag v.43




Yeah, min redovisning idag var grym!! lite förvånande med tanke på att jag inte pluggat ngt alls, förutom att jag skrivit den så, haha.

Riktigt soft dag i övrigt måste jag säga, för efter engelskan var det UF och bara jag å mallan brallan var där så det var gött. Vi passade på att göra klart sammanställningen av marknadsundersökningen så det käns bra=)

Hade himmla tur när jag åkte från bamba vid 12.55 och faktist hann med bussen från korsvägen trotts att det var stopp i spårvagnstrafiken=)

Himmla gött att vara hemma vid 14.15 för en gångs skull. Så det blev till å kolla på True Blood som jag spelat in. Just det avsnittet var lite konstigt måste jag säga.. haha. sen somnade jag så gott i soffan och vaknade inte för än vi 18 tiden ngn gång av att pappa kom hem med min faster. Hon hade länat sin bil här för det var ngt med den so skulle fixas. Sen var jag så gullig att jag krde hem henne till borås^^


Jag vill ha värme och bruna ben!

Nu ska jag sova för i morgon blir det en LÅNG DAG! träning till 22.30 i grevegårdskolan...Natti Natti♥




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0