Måndag v.41 del 2




God Kväll!

Nu e jag trött vill jag lova. Har vart uppe sen 08.00 och haft dubbla träningar pluss historia lektion. Kanske inte låter så jätte mycket men det tar ändå mycket på krafterna.
Nu ska jag gå å göra en snabb dusch, paka min väska för två dagar frammåt då jag kommer att sova hos mormor och morfar i morgon, som jag gör varje Tisdag=)

Kan passa på att avslöja vad det var för överraskning min syster fick idag oxå. Eftersom jag bakade bular igår och hon inte var här så tog jag med mig en påse till henne så att hon kan mysa i lägenheten, Erkänn gulligt av mig :P

Ne nu gäspade jag igen.. haha


Min syster på matchen i lördags, hadde typ ingen annan bild på henne på min gulliga dator :S


Puss Puss♥



Kommentarer
Skrivet av: Lina

Jätte gulligt med bullarna gumman, mumma! Gillas mycket, får gärna upprepas =) Du gillar att visa upp min rumpa i de tighta shortsen, eller??

Puss o kram på dig

2009-10-05 @ 22:44:19
URL: http://linaverra.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0