Läskigt värre! //Sam




Hade precis min engelskaredovisning. Muntligt värre, strippen var dock uppskattad av min audience. haha, perversa jävlar.

Fortfarande lite svettig och nervig men släpper väl snart. Aja, hoppas jag överlever mitt matteprov också. SER MÖRKT UT.

Well Well, im out of here.

FUCK U, PUSS OCH KRAM!



En man mötte en annan i en affär och frågar honom "Vrf har du en tomat på huvudet?
- Men det har jag varje fredag svarar mannen
- Men det är ju bara torsdag idag?
-Oj, jävlar, då kan ju folk tro att man är dum i huvet!

hahahaha






Kommentarer
Skrivet av: Lina

Svar: Tar det på vägen hem... smsa mig om vu vill åka med mig, tror det blir runt två tre någongång... hörs! puss <3

2009-10-14 @ 11:33:21
URL: http://linaverra.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0