Söndag v.48




God kväll/Natt...

Det har vart mycker handboll idag, spelade nämligen me både juniorerna och med Heidlös(div3). Däremellan var jag på släcktkalas i Lindome. Min goa kusin Louise fyllde nämligen 19år förra helgen.
Stort grattis till dig=)

Åter till handbollen.

Första matchen spelades mot särökometerna, ett lag som alltid lyckas krångla till det för oss av ngn konstig anledning:S vi lyckades iaf att få med oss 2 poäng ifrpn den matchen vilket det var nära på att vi inte gjorde... Dommaren godkännde nämligen ett mål som inte skulle vara mål. Slutsignalen hade gått men ändå skjuter en av deras spelare i mål. Lite drama eftersom vi bara ledde med en boll före detta.
Som tur var så ändrade dommaren sig efter lite om och men =)
2poäng till oss! I like...



Heidlös mötte för dagen serieledarna Kungälv.
Det var en tajt match där endast halva heidlös utgjordes av just heidlösare. Anledningen till att jag var med var nämligen att dom var kort om folk så jag, Natascha och Sebel fick vara med  och spela. Det var verkligen häfftigt att spela med spelare som har en sådan rutin. Dom vet exakt vart de har varandra och spelade verkligen jätte bra. Roligt!
Matchen slutade 17-17 efter en minst sagt konstigt tilldömd straff till Kungälv. Men än så länge är Heidlös obesegrade på över 40 matcher... känn på den du...

Nu ska jag gå ch duscha och sen blir det sängen. E riktigt trött.

Puss Puss♥




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0