Söndag v. 46 del 2




*Pjuh* det ar verkligen på håret! Mappen stängde 23.59 och när lämnar jag in? jo 23.59! men men jag han iaf in med den de e det viktigaste.

Dagen har i övrigt spenderats i heidhallen. Heidlös vann över mitt gamla lag tostared, det vart till å med nära att jag fick spela den matchen men tyvär blev det inte så :( nästa gång kanske?

Herrarna fick med sig en vinnst idag även dom, bra där.

Mindre bra gick det för damer A och B, båda lagen förlorade sina matcher, tråkigt.

Och min match som skulle spelats i kväll blev inställd =( jag hade ju verkligen sett fram emot att spela match idag, inte minnst för att ta revanch på mig sj från i tisdags då jag enligt mig sj iaf inte vart ngt bra...


I morgon är det sissta inlämningsdag öm man ska vara med och tävla i bästa logga och i bästa affärsplan i uf. Våran ska bara skrivas på av alla i företaget i morgon sen så ska den in, tycker faktist att den blir riktigt fin =)

Nu blir det sängen, eller a om en stund iaf.

Puss Puss♥




Kommentarer
Skrivet av: Fiie

Haha, emma då. Du är alltid ute i sista sekund ;)

2009-11-16 @ 22:51:35
URL: http://guldfiia.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Det e så på aspero allt ska in sissta sekund det är därför dom har det 23,59 för då har du hela dagen på dig... här har dom kl 16,00 och inte senare... så var glad med att du tjänar timmar på 23,59 :)

2009-11-16 @ 23:49:57
URL: http://nyaistan.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0