Onsdag v.47




Fy F*n vilket tråkigt väder!

Redag i morse när jag vaknade vid 6 tiden för att åka till skolan så spö regnade det. Kan ju lova att det var gött å köra bil idag då så att man slapp frysa när man står å väntar på bussen.
I skolan idag stog det bok prov på schemat, gick faktist över förväntn  då jag inte ens läst ut hela min bok.

Hade även företagspressentation idag med uf. Gick helt ok, hade ju kunnat vara bättre men det får vaok för denna gånen. Det lär ju komma fler chanser under detta året å göra den perfekta företagspressentationen.

På vägen hem stannade jag till på mejeriet och pratade ganska så länge med Lotta. Var riktigt längesedan vi träffades, (om man bortser från i söndags) så fanns mycket att prata om där!
Lotta bestämde sig även för att köpa en Dunderhonung, det gillar vi =)

Nu ska jag ta mig lite att äta, e faktist jätte hungrig. sen ska jag pilla lite med Sofies blogg. Hoppas att resultatet blir bra (A)

Later...
Puss Puss♥





Kommentarer
Skrivet av: Lina

Ska vi fixa lite mat sedan när jag kommer hem eller?? Jag kan ta med mig kyckling, så kan vi göra en liten gryta låter det bra??

2009-11-18 @ 17:05:41
URL: http://linaverra.blogg.se/
Skrivet av: Fiie

Aaaw, jag gillar den ;) Men någon gång när du har tid så vill jag ändra infoknapparnas namn ;) Men det tar vi sen :P Tack för en mysig fika idag. Länkade dig i bloggen ^^ <3

2009-11-19 @ 17:32:55
URL: http://guldfiia.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0