Måndag v.46 del 2



God kväll

Nu har jag gjort ytterliggare några ändringar här på bloggen, hoppas ni gilar dom.

Jag kan ju säga att när man ska plugga Anatomi så bör man börja i god tid. En muskel i taget så att det verkligen sätter sig. Nu siter jag nämligen med flera olika muskler, det e konstiga namn, fästen, ursprung och funktioner som jag ska kunna som ett rinnande vatten tills i morgon. Får väl se hur det går med det :S

Pappa passar på medans mamma är bortrest att köpa godis, idag kom han nämligen hem med en chokladkaka. Den var faktist god. Har ni smakat på denna?



Puss Puss♥



Kommentarer
Skrivet av: frida

RIKTIGT FINT!!!!!!<3 hoppas provet går bra.

2009-11-10 @ 08:14:24
URL: http://fridael.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Nice, hoppas att du är nöjd =)

Kom han hem med en sån igår med??

Lycka till idag! Puss

2009-11-10 @ 08:42:29
URL: http://linaverra.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0