Lördag v.48




När mammsen kom upp för att väcka mig i morse. Hmm eller ja typ kl 11.30 så känner jag ngt hårt mot min arm, Hmm konstigt tänker jag, vänder mig om och upptäcker att min söta lilla dator har tillbringat natten på min kudde. Kanske inte det mest skonsamma för en mini PC...

Gårdagens match mellan BK Heid/Team Aspero och Somby/Sköve slutade med vinnst till Heid!!! Kann bra jbbat tjejer=)






Majsan Strååt blev för övrigt matchens lirare =)


I morgon blir det match för mig. Vi möter särö med heid 3 kl 14.05 i heidhallen.
Senare blir det troligtvis match även med heidlös kl  19.30.
Där emellan är det släckt kalas för hela slanten!

Nu åter till städningen och plugget.


Puss Puss♥



Kommentarer
Skrivet av: Lina

Kan du förklara för mig vad jag gör för konstigt med mitt ben?? Jag ser ju ut som en sprattelgubbe eller nått...

2009-11-28 @ 15:33:08
URL: http://linaverra.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0