Förkyld och ont i axeln




Usch...

Jag gillar verkligen inte att vara förkyld, det e verkligen jätte jobbigt att gå runnt och "snora" hela tiden. Fast ännu värre är det att ha ont i axeln utan att veta vad det e som orsakat det. Florin rekomenderade mig iaf att köra på en votaren kur i 4:a dagar. Så nu får vi hoppas att det blir bättre. Florre ska ta sig en titt på min axel på fredag igen å då hoppas vi att det e bättre med den.

Har ju även match i morgon mot Hisingen så hoppas att det funkar att spela med skiten oxå.




Det e inte roligt att vara tvungen att använda det där j*vla gummibandet och Voltaren salva =(

Puss Puss♥





Kommentarer
Skrivet av: Fiie

Nu ska du få höra vad jag har på mitt hjärta. DIG! <3 haha. Ser att du grejat själv med en header, najs. Trodde jag skulle få äran att kompa ihop en, men icke då. ;)

2009-11-26 @ 18:59:42
URL: http://guldfiia.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0