Bilder från Lördagen.




Ja i Lördags vart jag ju nere i Lund och kollade när BK Heid/Team ASpero spelade match mot H43/Lundagård. Jag har ju lovat att lägga upp bilder där ifrånså här kommer dom. Kvalitén är inte den bästa men det får gå ändå.


Färden började vid den fina och underbara Heidhallen =)


Under bussresan var det frågesport som gällde. Jag blev 4:a =)


Jag och mamma shoppade lite i Lund.


Försvar!


Emelie skadade foten =(


Friläge!


Denna bruden fick rött kort efter att ha dragit min syrra i armen, jajja baja.

Sådär ja =)

Matchen slutade 27-21 till H43 men de är åandra sidan serieledare.
Nästa match ser vi till att det blir poäng =)


Puss och kram på er//
EmmaGumman





Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0