Onsdag




Gud vad jag klagar över att jag är förkyld!
Förlåt alla ni som får lyssna på mina klagomål!
Men det e verkligen jätte jobbigt att behöva snyta sig Hela Tiden!

Jag och Ida hade redovisning idag på Samhällen!
Gick jätte bra förutom att den blev lite lång :P
haha, sånnt som händer

Blev en tur med tåget till Borås efter skolan idag.
Hämtade min BH som jag beställt =D
Mammsen shoppade en bikini oxå. :P
Kjörde hem sen, det gick bra.
haha kjörde ju iallafall inte på ngn :D

I morgon blir det en sväng till kjörskolan på morgonen istället för gymmet.
Tänkte göra lite prov :D
Tar nog en sväng förbi appoteket oxå, ska försöka få tag i ngt för snuvan!

Puss och Kram
//Emma Gumman




Kommentarer
Skrivet av: Din Fiie

Hm.. jag känner igen det där med att du håller långa redovisningar. ;) Och emma, det stavas körde. Vars kom j:et ifrån? ^^ Love you honey <3

2009-05-13 @ 23:01:09
URL: http://guldfiia.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0