Kristiflygare





Dagen spenderades till mestadel i GBG
hoss syrran.
Där lagades det mat
Kyckling gryta och ris :D
Lyssnade även på musik så att det ekade hoss grannarna :P

på eftermiddagen hade syrran träning som vanligt
Då passade jag på att dra en vända i nordstan
Vilket resulterade i en tunika från Gina

På kvällen blev det jättegod mat
Räkor
Lax, Potatis och Hollandässås :D
Mumma ! ! !

Jag börjar vänja mig vid att ha lugg nu :D
De e inte så dummt

Fiie ha det så bra i Sthlm nu :D

Puss & Kram på er
//EmmaGumman





Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Emma, jag har det bra, det lovar jag. Men gissa om jag längtar efter världens bästa emmagumman? OHJA! Festa på vettja ^^

2009-05-22 @ 22:36:37

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0