En i mängden...

Ja då var man en i mängden av alla bloggare =D

Hoppas att det inte dröjer allt för länge mellan mina inlägg. Jag ska försöka att vara lika flitig som Sofie :)




Denna dagen har beståt till största del av deeg :P
Vaknade i morse och bestämde mig för första gången i mitt liv för att inte gå till skolan :O skämms på mig!
Kände mig så himmla trött. Kan det bero på att man hängt i Lundbystrand i två dagar under Gymnasie SM?
Jag har vart med både ettorna och tvåorna och spelat:P Ettorna tog ett brons!  
ASPEROs pojk 3or var Jätteduktiga! Dom kammade hem GULDET till GÖTEBORG!

Nu ska jag vara duktig och plugga. Det Behövs! Kommer inte att ha tid för det i helgen heller för då ska jag till Skövde och vara med på en sk Ledarcamp :P hoppas att det blir kul :)

Puss och kram på er
// EmmaGumman

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Lev livet - igår är redan ett minne och morgon dagen finns inte! Så heter det faktiskt ;) Haha. Gulle du som skaffat blogg, och redan nämnt mitt namn :D <3 puss

2009-05-07 @ 20:37:24
Skrivet av: EmmaGumman

haha jaja:P nu står det så å så får det bli fii:P

hihi

2009-05-07 @ 21:04:39

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0