Way to go Svensson




Nu har jag vert i skolan och gjort två prov idag :S

 Lite tråkigt med tanke på att vi slutade i Torsdags :(
Men jag får väl skylla mig själv med tanke på att jag inte fått gjort sakerna innan...
Jag blev ialla fall godkännd både på Samhälls provet och Religions provet.

Väntar på att syrran ska dra sig till lägen heten nu så att jag slipper sitta på allums parkering och plugga...
men det e väl bara till å fortsätta :P



Pappa Och Jonna på Marks Bal !!!

Ni måste rösta på Jonna som månadens blogg!!
Detta gör ni på http://dianasblogg.blogg.se/2009/june/tavling-manadens-blogg.html
Jonna som förövrigt tar studenten på Onsdag!!!

Ne nu blir det plugg :P

Puss Och Kram På Er
//EmmaGumman






Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0