Torsdag v.28





Idag har jag mest slöat runnt hemma utan att göra ngt specielt men de  e gött de  med :D

Lagade mat till pappa även idag.
Restaurang Emma bjöd idag på ris och curry räkor! mumms.

När lina kom hem från jobbet lånade jag bilen och åkte till Kinna för att köpa linnen som vi ska ha i Åhus.
Det var tur att jag gjorde det just idag för dom hade bara precis det jag skulle ha.
Så imorgon återstår det att lämna in linne på tryckning sen ska dom vara klara :D

 Jag kan även berätta att min övergång till Heid nu är klar!

Eftersom jag inte gjort så mycket idag så blev det endel glidande på youtube.

Denna e för go :D



Nu ska jag städa lite, jippie!
NOT!



Puss och Kram på er
//EmmaGumman






Kommentarer
Skrivet av: fridis:)

mmmm lät riktigt gott med den maten!!!! Ska kolla på din första match!!!! När är den???? :D Puss

2009-07-10 @ 10:53:35
URL: http://fridael.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0