Tisdag v. 30





Hejsan svejsan.

Sitter här på jobbet och väntar på att telefonen ska ringa. Så att man får något att göra ^^

Jag sov så himmla gott i natt så det var lite extra jobbigt att gå upp ur sängen idag vid 7 tiden. Ska försöka att lägga mig lite tidigare i kväll så att jag orkar upp överhuvudtaget i morgon.

Nu ska jag gå å göra en kopp choklad så  att jag har något att mummsa på.

I efter middag ska jag försöka hinna med att skriva ett inlägg om Åhus och kanske ett om gårdagen på Liseberg :D


Puss och Kram På Er
//EmmaGumman




Kommentarer
Skrivet av: Niclas

Tack så jätte mkt... gör mig verkligen så glad... det är det som hela syftet med min blogg är.. att inspirera andra, att beröra andra och att få alla att se att man kan öppna sig och folk bedömmer änb inte ändå...

2009-07-22 @ 15:38:50
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0