Torsdag v.33




Hejsan Svejsan i LingonSkogen =P

Just nu utför jag lite städning i mitt rum. Det behövs verkligen!
Jag har just hittat en liten bit av golvet ;)

Snart bär det av till Stan för att träffa Frida och Mallan<3
Ska bli nice som vamligt =)


Ska göra ett försök att vara med på träningen i kväll =)
Hoppas Hoppas att det går med foten!

Gör det inte det blir det till att köra fys sj brevid planen =(
Det e ju faktist handboll som gäller idag och jag e verkligen BollKåt!, Haha!


Ne nu får jag  lägga på en rem

Puss Puss
//EmmaGumman





Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tack gumman :) Vi ses på onsdag.. omg ;)

2009-08-13 @ 21:11:49

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0