Tisdag v.33






Idag blir det bus på stan med flickorna :D Först ska jag träffa Fiie och Ida över en fika
å sen ska EmmaGumman och MallanBrallan göra stan tillsammans :D
Ska hålla ögonen öppna för en mini-pc. kommer ju inte att köpa ngn idag men senare ska det minsan bli en liten sötnos till mig =)  Får se vad vi kikar på mer, men det blir ju minst en vända på Gina.

Vid 17 tiden kommer nog mammsen in till stan.
Då ska vi kolla på nya handbolls skor till mig! hoppas att vi hittar några fina som dessutom passar(a)
Inte alltid det lättaste.


Vid 19.oo drar Träningen igång!
19.00-19.30 Ute
19.30-21.00 Inne (Handboll!!!)


Nä nu måste jag paacka ihop mina saker!

Puss Och Kram På Er
//EmmaGumman





Kommentarer
Skrivet av: Mallan Brallan

Klart vi gjorde :D <3

2009-08-12 @ 18:40:29

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0