Måndag&Tisdag v.34




Jag vet, nu har jag vart dålig på å skriva igen :S
Skärpning!

Under gårdagen gjorde jag inte så jätte mycket. Läste däremot ut ASYL som var jätte bra!
Gjorde även ett frågeformulär som vi ska använda idag när vi gör våran Marknadsundersökning.

Det som gäller idag är:
  1. Duscha
  2. Packa saker att ha med till stan
  3. Käka
  4. Åka in till Göteborg
  5. Träffa Flickorna(Malin och Frida) för att göra marknadsundersökning!
  6. Åka till Heidhallen för att kolla på BK Heid- IK Sävehof
  7. Träna i Heidhallen(Handboll) =)
  8. Åka till Mormor och Morfar för att sova där.

Imorgon börjar Skolan :S
På ett sätt ska det ju blir roligt då man får träffa alla igen och så men jag känner verkligen inte för läxor och massa måsten!

Nej nu hinner jag inte skriva mer men vi hörs =)

Puss Och Kram
//EmmaGumman






Kommentarer
Skrivet av: hahaha

du särskriver alla ord med "jätte" t.ex jättebra, jätteroligt osv.

2009-08-22 @ 12:40:57

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0