Måndag v.36



God morgon alla!

Sitter just nu på bussen in till stan. så då tänkte jag passa på att göra ett inlägg=)

Idag kommer det att bli ganska stressigt! Kommer nämligen att ha träning nu på morgonen, haha eller förmiddagen heter det kanske :P
Träningen slutar nämligen kl 12.oo och nästa lektion jag har börjar kl 13.00 och där emellan ska jag hinna duscha, åka sprvagn till skolan, äta i bamba och sedan gå till min lektion. allt detta på en timma!
När vi sen har haft Historia med Janne (Slutar vid 15.00) så blir det till å skynda sig till Heidhallen(Andra sidan stan), träningen med laget börjar nämligen kl 16.30! bara 1,5 h på mig att åka hela vöägen och hinna byta kläder och hinna äta! har ju iaf mad mig mat så behöver inte stanna ngn stanns för det =)

Hoppas på att mamma åker in till stan i kväll för då slipper jag åka buss hem(A).



Nu ska jag kika runnt lite för att se om ngn har gjort ngn rolig uppdatering =D

Puss Och Kram
//EmmaGumman







Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0