Lördag v.34




Vist är det roligt att få kritik! så länge som den ges på ett positivt sätt.
Så du som skrev den där kommentaren om hur jag skriver vissa ord, jag ska verkligen skärpa mig! Men nästa gång kanske du kan skriva det lite mer som en hjälp till mig, inte som ett hån..
Vore verkligen JÄTTESNÄLLT!


Skolan började i onsdags, tror inte att jag skrivit om det tidigare :S
Har vart en väldigt lugn start om man säger så =)
Onsdags: upprop (ca 20 min)
Torsdags: Info om UF (ca 1,5 h)
Fredags: Helt ledig =)

Idag ska jag pka till Frida och hjälpa henne att göra slingor i sitt hår, kommer att bli så bra =)
Blir eventuellt även ett race med Grey´s Anatomy, Woho!

Nu ska jag bara laga lite mat och äta före bussen går.
Det blir Lax och Potatis, gott gott!


Fridisen och Emmagumman :P


Puss och Kram
//EmmaGumman



 

Kommentarer
Skrivet av: Frida

Roligt att du kommer till mig!!!!

2009-08-22 @ 18:38:51
URL: http://fridael.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0