Fredag v.33





Då var det fredag igen :O

Tiden går fort när man inte vill att den ska göra det =(
Personligen skulle jag gärna ha sommar lov i några veckor till, men det kan inte jag göra ngt åt tyvär.
Det e bara tillå ta vara på det lilla som e kvar.

idag blir det Bowling med Mallan, Andreas, Ida och Frida =D
Ska bli riktigt roligt!
Hoppas att jag får på mig dom där skorna utan att det gör allt för ont.

På tal om fötter så kunde jag vara med fullt ut igår på träningen =) verkligen jätte skönt!
Först hade vi lite fys ute. Då körde vi intervaller 10 x  70 sekunder, mellan varje vilade man i 20sekunder.
Sen blev det lite fotboll inne. Och efter det var det handboll för hela slanten! Låg på 2 sidor, ena sidan var vi 5 mot 5 och på andra 6 mot 6 =D Riktigt roligt. Å det gick faktist ganska bra oxå, hihi=)


Ne nu ska jag städa lite mer och sen bär det av till stan för Bowling!


Puss och Kram
//EmmaGumman






Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0