-|||-





Jag kommer inte kunna somna i natt!
Jag är nervös för något jag inte borde vara nervös för!

Tack Åsa för hjälpen, Det betyder!

Dagens avsnitt av SYTYCD var så spännande.
Man ville ju inte att någon skulle åka ut!
Till sisst blev det iaf Catlin och Philip som fick packa väskorna och åka hem:(

Nu ska jag åtminstonne göra ett försök att somna så att jag har lite krafter i morgon.
Dom lär behövas.

För först ska jag iväg på hemligt uppdrag!!!
Sen bär det av till Heid Hallen för att se Heid- Hjerpen(Norge)
Eventuellt får min älskade syster spela.
Det håller iaf jag tummarna för. Så det så!


Puss och kram
Sov Gott och Dröm Sött
//EmmaGumman





Kommentarer
Skrivet av: Fiie

Emmagumman min. Du var stark idag, du var tuff och jag var stolt över dig! Jag är fortfarande stolt över dig. :)



Klart du får låna boken av mig ;)

Love you baby <3

2009-08-06 @ 22:09:40
URL: http://guldfiia.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0